Kreatív Vegán Kihívás – 1. nap

  1. Ki volt az első vegán személy, akiről bármilyen úton-módon tudomást szereztél? Mi volt róla akkor a véleményed?

Nehéz kérdés, hiszen biztos találkoztam már azelőtt is vegánokkal, hogy megtudtam volna, mit is jelent ez a hóbort voltaképpen, és akkor még nyilván fogalmam sem lehetett róla, hogy ezek a személyek mit is képviselnek. Azt hiszem, hogy tudatosan az első vegán Trish volt, akit viszonylag ismertem is (legalábbis virtuálisan). Először kissé idegenkedtem az életszemléletétől, mert az én húst, sajtot, tejfölt, tojást, fehér csokit és még megannyi ételt függő szinten szerető és igénylő szemellenzős felfogásom miatt nem tudtam azonosulni vele. Nem értettem, hogy hogyan is tudnék én azzal életeket menteni, hogy lemondok a rántottáról, vagy miért jó, ha nem veszek meg egy csomag sonkát, ha úgyis megveszi más. Akkor még nem sejtettem, hogy ez lesz az én utam, mert rettegtem kilépni a komfortzónámból. Túl soknak tűnt a lemondás, túl soknak a félelem és űr az egészségem megőrzését segítő információk terén. Persze természetes aggályok voltak ezek a kezdet kezdetén, sőt jót is tettek, hiszen a kételkedés, a gondolkodás és az informálódás igényének erénye mindig hasznos és gyümölcsöző (itt szó szerint, höhö) társ, így valószínűleg a nyughatatlanságom is nagyban rásegített arra, hogy a cicás élményeimtől függetlenül is lassan, de biztosan kikössek ennél az életformánál.

Szóval köszönöm, Trish! (:

 

Aki szintén megcsinálta a feladatot:

Reklámok

One response to “Kreatív Vegán Kihívás – 1. nap

  1. Visszajelzés: Kreatív Vegán Kihívás. |

Vélemény, hozzászólás?

